لپتاپ ASUS A42 بعد از خاموش شدن تا چند روز تصویر نمیدهد

/ سپتامبر 26, 2015 / 4 دیدگاه / در تمام نوشته ها / توسط
لپ تاپ در حالت عادی روشن میشود و تا زمانی که خاموش نشود به خوبی کار میکند، ولی به محض خاموش شدن اگر مجددا روشن شود تصویر نمیدهد! (در این حالت چراغ پاور لپتاپ روشن شده، فن با دور بالا کار میکند اما تصویر روی صفحه وجود ندارد) واین حالت از یک روز تا یک هفته ادامه دارد. اگر چند روز لپتاپ را به حال خود رها کرده و روشن نکنیم باز به حالت عادی برگشته و تصویر میدهد.
عیب دیگر Asus A42 K71 N71 K42: دستگاه بدون تصویر روشن میشود مرتبا ریست میشود و همچنان تصویر ندارد.
کارهایی که همکاران عزیز در مورد این عیب انجام دادن مثل رایت بایوس، تعویض بایوس، هیت دادن شمالی جنوبی و گرافیک تعویض ram و cpu و… کاملا بی اثر بوده. این عیب بسیار عجیب که در چند نمونه لپ تاپ ای سوز مثل A42 مشاهده شده بلاخره تعمیر شد. طبق اطلاعات بنده و مراجعین که لپ تاپ خود را در چندین تعمیرگاه در تهران و اصفهان و شهرهای دیگر برده بودن تا به حال این عیب فقط و فقط در این مرکز رفع شده.

لپتاپ Asus A42 روشن میشود تصویر نمیدهد – در این حالت چراغ پاور لپتاپ روشن شده، فن با دور بالا کار میکند اما تصویر روی صفحه وجود ندارد

آدرس: اصفهان، خیابان طالقانی، بازار بزرگ طالقانی، واحد ۱۰۹  تلفن: ۳۲۳۵۴۲۴۱-۰۳۱ – Lap1.ir

نوشته های مرتبط
4 دیدگاه
  1. امیر

    شما آداپتورهای لپ تاپ دل را هم تعمیر می کنید؟
    چون خراب شده بود و یکی نو خریدم ولی به دلیل جنس های تفلبی در بازار آداپتور جدیدی که خریدم بشدت روی میکروفون لپ تاپ نویز می اندازد برای همین دنبال این هستم آداپتور قبلی را تعمیر کنم.

  2. sobhan

    سلام
    منم با لبتاب asus همین مشکل رو دارم یعنی چراغ پاور روشن و فن با دور بالا کار میکنه ولی تصویر ندارم ، چندجایی گفتن مشکل از مادربورد ، شما این نمونه تعمیرات رو انجام دادید ؟

  3. امیرحافظ رستمی

    باعرض سلام خدمت شما بزرگواران عزیز
    فلت کلید پاور N53میخواستم و برای موس و کیبورد اگه خدمت حضورتون هست مارو بی اطلاع نگذارید مرسی

    1. alireza khalili

      بله موجوده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *